أخبار

الخميس، 23 يوليو 2015

( المهم حبك عايش في قلبي ) ـ بقلم الشاعر /جابر عبد القادر

??المهم حبك عايش في قلبي؟؟

??مبروك يا حبيب عمري
مبروك يا اجمل شيئ
في حياتي مبروك ياحبي
الاول والاخير في حياتي
مبروك يا احلي حب واجمل
قلب واروع عيون شوفتها
مبرو ك يا حلمي الذي كنت
احلم بيه وانتي مع روحي
انتي العمر والحياة والنسمة
والهمسة انتي الحب كلة الف
مبروك عليه وعلي قلبي
وروحي بحبك بحبك ؟؟؟
--- حبيبي كنت مستنيه اليوم دة
علشان اكون ملك ايدك واكون معاك
و بين قلبك وجسمك كنت خايفه من
اليوم دة يحصل حاجة علشان قلبي
كان بيدق كتير وقلت يارب كمل معايه
فرحتي واموت وانا في حضن حبيبي
انت كنت كل شيئ بس الحمد الله انا
هنا معاك وفي حضنك وفي قلبك
حبيبي قرب عليه شويه واشوفك
والمسك علشان احس بيك وانت جنبي
حبيبي قرب كمان قرب اة من لمسة ايدك
اة من نظرة عينك اة من حبك اة من عطرك
يا حبيب قلبي وروحي انت ليه الحب والحياة
انت العمرالجميل الذي كنت محرومة منه قبلك
وحين رائيتك عمري بيك كمل حبيب قلبي وروحي
وقلبي وعيوني انت لية الامل والجمال انت الحلم
الذي حلمت بية قبل ان اشوفك حبيب عمري الغالي ؟؟

???جابر عبدالقادر؟؟؟؟؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق