أخبار

الأحد، 26 يوليو 2015

( ضحكة حبيبي ) ـ بقلم الشاعرة / سالى نادر

ضحكة حبيبي

ضحكة حبيبي ...
ضحكة جميلة ...
تسحر قلوب ...
خطفتني مني ...
نسيتني اسمي ...
خليتني اغني ...
و فيه ادوب ...
ضحكة بريئة ...
مليانة طيبة ...
صافية و جريئة ...
عشقاها موووت ...
ضحكة لسماعها ...
القلب يرقص ...
والروح تدوب...
واغرق و اتوه ...
عمري ما اتوب عن حبه يوم...
ضحكة نغمها اجمل موسيقى ...
دي سيمفونية تملا القلوب ...
انا لو عليا اسمعها دوووم ...
ضحكة حبيبي ...
تنور قلوب ...
تلون حياتي بلون الورود ...
خليتني عاشقة ...
لحبه عايشة ...
مش شايفة غيره ...
فرحانة موووت ...
غرقانة فيه ...
يضحك اشوفه ...
ملامحه صافية ...
سرقتني في لحظة ...
خليتني اغرق في بحور عنيه...
جذابة هيا ...
حلوة و لذيذة ...
مهو اصله ساحر ...
علقني بيه...
وانا اعمل ايه ...
نساني حالي ...
خلاني الالي انا كل يوم ...
مش عارفة ليلي انا من نهاري ...
عاشقة وبدوب ...
غرقانة فيه ...
انا عاوزة اشوفه في كل ثانية...
و اكون له كونه ...
و فيه اعيش انا عمري كله ...
في هواه اتوه ...
واغرق و اعيش ...
انا ليه و بيه انا بين ايديه ...
هو حياتي ...
في القلب هو ...
و الروح معاه ...
ساكنة جواه ...
بهواه انا وعليه بخاف...
عاوزة اخبيه بين جفوني ...
و في قلبي جوة بعيد بعيد ...
عن الوجود ...
هو حبيبي و فيه بدوب ...
يا رب ليا دايما يكون ...
و اعيش معاه وبيه... و له اكون ...
واسمعها منه انا كل ثانية ...
ضحكة حبيبي...
تملاني شوق...
تسحرني حب ...
تملكني كلي ...
تخليني اغني ...
انا ناسية اسمي...
وفيه بدوب ...ايوة بدوووب...

سالــي نـــــادر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق