أخبار

الخميس، 22 أكتوبر 2015

?جابرعبدالقادر؟?روحي معاكي؟

?المهم حبك عايش في قلبي؟
?جابرعبدالقادر؟?روحي معاكي؟
?حبيبتي انتي هنا
في قلبي حين
احس بقلبي يدق

تكوني انتي علشان
لا احد في قلبي غيرك
حبيبتي لا تعرفي اعمل
ايه من غيرك عاوز اكلمك
و اشوفك اقول لقلبي ايه
فين حبيبتي راحت فين يقول
قلبي هنا في عيونك وامامك
انت لم تحس بيها حبيبتي
لا اعرف للنوم سبيل ولا احس
بطعم الحياه غير لمه اشوفك
امامي واحس بكلامك واحس
بيكي حبيبتي انتي معي في
قلبي وجوارحي ودمي اموت وانتي
في عيوني بس اعمل ايه فرقتي
الحياة قبلي وانا اقول لنفسي فين
راحت فين و تركتك لي كنتي تاخدني
معاكي علشان بعدك الحياه ليس فيها
شيئ حلوه علشان كنتي انتي الحياه
الحلوه والجميلة بعدك لا اعرف احد ولا احب
غيرك علشان انتي الحب والصديق والحبيب
قلبي بعدك لا يدق غير لمه احس بيكي انتي
حبيبتي كنتي معاكي حين فرقتي الحياه وبكيت
عليكي ودمعتي نزلت عليكي وقلت لا تبكي علشان
حبيبتي تكون في مكان احله هي في الجنة قلت
لا ادمع ولا تنزل دموعي بعد كده علشان انتي معاكي
احله احباب الله وكنت عاوز اروح معاكي ولكن انتي علشان
قلبك طيب ولا يعرف غير الله في قلبك علشان كدة روحتي
وسيبتيني لوحدي تعالي في كل يوم لحظه تكوني معايه
علشان اكمل الحياه حبيبتي انتي كل حاجه لي انا عايش
من غير روح ولا قلب علشان انتي روحي وقلبي حبيبتي
انا جاي بس اوعي تبعدي عني علشان نكون معا في جنه
الرحمن حبيبتي سمعها صوتي سمعها قلبي حبيبتي عمري وحياه قلب ؟

?جابر عبد القادر؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق